Kapcsold Magad Divatra!

PATENT

Rólam

2017. szeptember 25. - Ruff Noémi

Ruff Noémi vagyok, és köszöntelek a PATENT oldalán, amely a személyes fashion blogom.

Mindig is érdekelt a divat, szerettem róla olvasni és az írás sem állt tőlem messze. Így egy kósza ötletnek köszönhetően írtam meg első cikkem és vágtam bele a blogolásba. Hihetetlen volt számomra, hogy mennyien érdeklődtek a kiválasztott témám iránt, hatalmas sikernek éltem meg a több, mint 30.000 megtekintést. Nagy lendületet adott, így kezdtem komolyabban venni az írást, a blogot.
Véleményem szerint egy jó blogger a képeken látott szetteket tartalommal is alátámasztja, megmagyarázza, miért pont az adott darabokat kombinálja a másikkal. Igyekszem igényes, tartalmas cikkekkel megtölteni az oldalt, amely nem csak szórakoztatóak, de útmutatót is ad a divat világához, inspirációt a mindennapi öltözködéshez.

patent_noemi.jpg
A blogban hasznos tanácsokat, tippeket gyűjtök össze, melyek arra világítanak rá, hogy a divatos öltözködés nem feltétlen pénz kérdése, egyedi stílust, kitűnő összhatást nem csak high fashion márkákkal lehet elérni. Sokan mondják, hogy a stílust nem lehet megvásárolni, de tanulni, egy-két dolgot elsajátítani igen! Nem az eszement vásárlásra buzdítok, hanem olyan üzleteket, webshopokat prezentálok, ahonnan érdemes vásárolni, egyedi, divatos darabokra lehet szert tenni megfizethető áron.
Fontosnak tartom a hazai designerek megismertetését is a közönséggel. A blogon nagy teret szeretnék adni a magyar tervezőknek és márkájuknak, ezért a design rovatban kizárólag figyelemre méltó, tehetséges alkotókról és nem mindennapi márkák olvashattok.
Ami még érdemes tudni rólam, Budapesten élek, hobbi szinten modellkezem, fotózásokra járok, szeretek sportolni, és büszke gazdája vagyok egy mopsz kislánynak, aki a Pepper névre hallgat. Képeken már láthattátok őt, a moodboard fotók készítésénél sűrűn segít nekem. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://patentoutfit.blog.hu/api/trackback/id/tr3412894914
süti beállítások módosítása