Kapcsold Magad Divatra!

PATENT

"Párja nincs" gyurmaékszerek

2017. október 09. - Ruff Noémi

Mindig a különlegességek után kutatok. Érdekelnek azok a dolgok, amelyek különböznek a többitől, amiben van, valami csavar. A cikkekben már többször említettem,– bármiről volt szó – hogy az egyediségre kell törekedni.

Nem vagyok egy nagy ékszeres… Sőt! Nagyon ritkán hordok ékszereket. Nem vonzanak a csili-vili dolgok. Ritkán találtam rá olyan darabra, amit igazán a magaménak mondhattam…

Aztán egy nap felfedeztem egy ékszer családot, amely mellett nem tudtam elmenni.  Azonnal felkeltette az érdeklődésem a nem mindennapi, éles, határozott formavilág. Nagyon különleges darabok voltak, azt sem tudtam megállapítani milyen anyagból készíthették őket.

miko7.jpg

Mikor a tervezővel, Miko Krisztinával beszélgettem, elmesélte, hogy egy teljesen egyedi technikával kelti életre ékszereit süthető gyurmából. Talán ez volt az egyik hihetetlenebb és legegyedibb ötlet, megoldás, amivel blogger pályafutásom alatt találkoztam. Látjátok, a kreativitásnak semmi nem szab határt.

Kriszti ékszer iránti érdeklődése már gyermek korában megmutatkozott, sűrűn készített magának kiegészítőket, később barátai kéréseit teljesítve egyre több darabot alkotott, mára pedig már csak ennek a „hobbinak” él. Az Ő története is bizonyítja, ha az ember hisz magában és a terveiben, valóra tudja váltani azokat. A hosszas kísérletezéseknek és a végtelen precizitásnak köszönhetően a Miko ékszerek strapabírók, minimálisan flexibilisek, hiszen a legjobb minőségű süthető gyurmából készülnek.

mikomontazs.jpg

Méretüknek köszönhetően ezek az ékszerek már önmagukban és öltöztetik az embert, ám mégsem hivalkodóak. Nem hideg, inkább barátságos. Egyszerű, de mégis határozott, nagyon eltalált stílus. Nekem a gyűrűk a nagy kedvenceim.

A színek skálája igen széles, a személyes kedvenceim a fekete, fehér és türkiz kék. Nemrég a paletta őszi színekkel is bővült,mint például: pezsgő, burgundy, menta, sötét lila.

mikoszinek.jpg

„Egyszerűség és határozottság”

A Miko, a vagány nő tökéletes választása.

A bejegyzés trackback címe:

https://patentoutfit.blog.hu/api/trackback/id/tr812933703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása