Kapcsold Magad Divatra!

PATENT

Így tuningold a ruhatárad - Egyedi darabok a gardbóbba!

2017. július 14. - Ruff Noémi

Mi nők imádjuk a ruhákat, és imádunk vásárolni is! Ha csak moziba vagy kávézni ugrunk be egy bevásárló központba, a biztonság kedvéért akkor is beszaladunk kedvenc üzletünkbe körül nézni. Pénztárcánk nagy bánatára a dolog nem áll meg itt, a parkolóba már jól megpakolt zacskókkal igyekszünk kisautónk felé… Ezekben az esetekben halmozzuk fel életünk olyan haszontalan dolgait, amelyekre egyáltalán nincs szükségünk. Sajnos tapasztalatból beszélek...

Sok fiatal nő társammal járunk abban a cipőben, hogy nehezen tudjuk megállni, hogy ne költsük feleslegesen a pénzünket. Régebben sokszor elkövettem azt a hibát, hogy ha megláttam egy terméket, ami olcsó volt, azonnal megvettem. Otthon persze rájöttem, hogy soha az életben nem fogom felvenni… Mielőtt a kasszához rohannánk, tegyük fel magunknak a kérdést: Szükségem van rá? Van már hasonlóm? Biztosan hordani fogom? Ha a válasz egyöntetű igen, akkor nyugodtan megvehetjük!

shopping_3-horz.jpg

Legalább egyszer mindenki életében előfordul, hogy szembe sétál vele a „pólója”… Ebben a kellemetlen szituációban legtöbbször úgy csinálunk, mintha nem tűnt volna fel, pedig ha plázákból válogatunk, ez mindig benne van a pakliban… Ne legyünk lusták! Nézzünk szét a világhálón, hiszem számtalan webshop létezik, amelyek árkategóriája megegyezik a plázákéval, felületük megbízható, és valóban egyedi darabokat kínálnak.

Budapest belvárosa megannyi különleges ruhaüzletnek ad otthont, ahol egyedi, vintage és kortárs darabok közül választhatjuk ki a hozzánk leginkább illőt! Itt valóban igazi kincsekre lehet bukkanni, és néha egészen elképesztő dolgokkal találkozik az ember… Jó program lehet akár egy csajos délutánon a barátnőkkel is! Szeretem ezeket a boltok, nagyon egyedi hangulatuk van, mintha kicsit visszamentünk volna az időben, és nagyanyáink elvarázsolt szekrényében kalandoznánk…

boltjo.jpg

Ha külföldön járunk érdemes felkeresni olyan boltokat, amikkel Magyarországon nem fut össze az ember, Én ezt tettem Angliában is. A londoni divat mindig előrébb jár… Mikor kint voltam, kutattam a legegyedibb ruhákat, így akadtam rá egy piacon máig kedvenc táskámra. Különleges formája miatt sűrűn kérdezik, hol vettem, én pedig csak mosolygok, és azt mondom; egy piacon! :)

Az egyedinek nem feltétlenül kell arányosnak lennie a drágával. Egy kis szerencsével és kitartással különleges darabokkal gazdagíthatjuk ruhatárunkat akár egy külföldi piacon, akár egy belvárosi utca eldugott kis üzletében. A lényeg csak annyi, járj nyitott szemmel!

retrojo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://patentoutfit.blog.hu/api/trackback/id/tr1812663567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása